Sisällys
1 JOHDANTO
2 TUTKIMUKSEN LÄHTÖKOHDAT
2.1 Tutkimuksen kohderyhmä ja lähestymistapa vammaisuuteen
2.2 Vammaisten ihmisten koulutus
2.3 Esteettömyys ja lähikäsitteet
2.4 Näkökulmia opintojen sujuvuuteen
2.5 Koulutuspolkujen konteksti: suomalainen nyky-yhteiskunta
3 TUTKIMUKSEN TOTEUTTAMINEN
3.3 Tutkimuseettiset kysymykset
4 HAASTATELTUJEN KOULUTUSSIIRTYMÄT
4.1 Peruskoulun jälkeiset koulutussiirtymät
4.2 Toisen asteen jälkeiset koulutussiirtymät
5 KOULUTUSPOLUN OSATEKIJÖITÄ
5.3 Fyysinen opiskeluympäristö
5.4 Asenteellinen opiskeluympäristö
7 LOPUKSI
Seuraavaksi: 1. Johdanto